ápr
25

30%

| Szerző: Kovács Krisztián Short' | 9:10 am

Ennyi van letudva az irányított felkészülésből. Hogy érzem? Leginkább sehogy. Picit talán javultam ennyit érzek, no meg azt hogy van még mit behoznom. Siránkozhatnék, hogy nem tudom mi lesz a tóparton vagy, hogy erősebb lett a munkám és többet kivesz belőlem, de nem fejtem inkább ki. Próbáljunk a jó dolgokkal foglalkozni. 

Kezdjük az úszással. A márciust egy laza héttel indítottam meg e szempontból. Nem is vittem túlzásba, nem is ment jól, aztán elkezdtem emelni az adagokat. 2,6->6,3->7,6 e héten pedig hétfőn már most 3,8km-t mentem. És még van két úszós napom. Stabil 22perces tempókat megyek azt tudom tartani. 20-21-esekért meg nem fogok küzdeni. Első IM nem tudom mennyire lehet majd tolni neki, úgyhogy inkább óvatos leszek. E heti killerszámom elvileg 8felett lesz. E hónapban túlléptem a századik leúszott kilométert.

Bringázásban úgy érzem jól haladok. 28órám van eddig letekerve, szeretném e hónapban az ezret megcsinálni amire reális esélyem is van. Egyre többet megyek a CUBE-bal, van már könyöklőm is, SPD viszont még nincs. Talán nem is lesz. Defekt is volt már, lehetett gyakorolni ezt is. Most is mindjárt indulok 90percet tekerni szintes terepre. Hétvégén Tibivel elmentünk megtekerni az ún. Riverside karikát. 4:56-ra hoztuk le a 138km-t. Nekem ez volt eddig a leghosszabb kanyarom. Nem volt semmi feszengés 28-as átlagot mentünk, szóltam Tibinek, hogy ésszel csináljuk. Így jó is volt, még egy 50-est simán  tudtam volna menni. Pulzus is alacsony volt, mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy sokat utaztam hátul. Bringán ezt a 130 körüli tartományt szeretném majd tartani a színpadon is. Akkor hiszem, nem lehet baj.

Futás. Mostoha március de inkább én. Elhanyagoltam kicsit. Nem estem ki belőle szerencsére, de egyszer kénytelen voltam ráfutást kihagyni másszor pedig inkáéűbb egy hosszú tekerést iktattam be. Március 12-én túlléptem az ezredik kilit. Tegnap meg a századikat a hónapban ami nem sok. Talán picit emelni kéne? -de hát végigfutottam az egész telet.. Most e szám iránt nem sok indíttatást érzek. Nem tudok rápörögni. Nincs kedv sem. Talán az ismétlődő útvonalak miatt. A terep hiánya. Nem tudom biztosan, de változtatnom kell valamit ezen. Igaz hogy pici adagok vannak a tervben, de pont ezért nem kéne fejben gondot jelentenie. 

A pici adagokról jut eszembe. Kétségeim vannak ezzel kapcsolatban, azonban mikor megnézem pár nagymenőnek az edzésnaplóját akkor világosan látni, hogy a nagy nap előtt ők is ilyen távokkal dolgoztak és mégis lehozták egy remek időre a távot. Valószínűleg a múlt is sokat számít. Én még egy éve sem tolom, ők meg több éve a triatlont. Ez viszont óvatosságra int, és már nem álmodozok 12-13-as 'atádi időkről. Ha 14 vagy 15 lesz azt is leszarom. Végig akarok érni. Ez a fő cél. Majd másodévesen talán izmozok. Addig minek!?

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr394472178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása