dec
6

 

Ez van ja. Nagyon örülök neki mondhatom. Új cipő vásár után, 100%-os térdek, és legalább ennyi trail runningos videó megnézése után kehesen a négy fal között. El sem tudnék képzelni jobbat. Persze még mindig jobb mint lerobbant végtagokkal feküdni és várni a beavatkozó műtétet de akkor is kérem. Kurvára mennék. 

Csütörtökön szedhettem össze mert akkor görgőztem félig nyitott ablaknál és ugyaneddig meztelenül is. No nem donaldkacsásban csapattam, hanem felül semmisben. Ez volt a gáz hisz meglevesedett az orrom, meg picit krehácsolok is. Ma voltam dokinál mondtam neki, hogy ez így sokáig nem mehet, azt mondta szerine hétvégére már jól lehetek.
Ennek igen örülök, mert már csütörtökre Peti és Tibivel be van tervezve egy kis terep ami most annyira tetszik. Nagyon remélem működőképessé válik a rendszer addigra. Nagyon mennék. Ha ez nem is akkor szombaton a ringen odarámolok neki. De már most csütörtökön szeretném. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr203443990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása