dec
10

22:20
44:20
67:10
92:00
116:30

Durván beteg voltam egy hétig amit szerencsére sikerült kifeküdnöm.Edzés nulla. Munkából haza és alvás majd fürdés vissza alvás. Így telt, egészen máig. A hungaroringre mentünk Petivel ahol találkoztam sok jó arccal. Kicsit korán értünk oda igaz én erőltettem picit a korábbi indulást, rá is b*szt*nk keményen, mert majd egy órát dekkoltunk a parkolóban, nem engedtek be minket. Gondolom nem volt előkészítve minden. Érthető valahol, gondolom próbálták elkreülni a káoszt.
Aztán csak beestünk. Kicsi bandázás után elmentem átöltözni a három fokban. Sokminden volt ez csak jó nem. Aztán vissza pályára. Kis vezényelt, irányítot bemelegítés után elrajtoltattak minket. Rajtam volt az új Saucony cipő ami eddig jól muzsikált de az csak nevetséges 10kili volt. Most viszont 20-at terveztem. Az első körben már éreztem, hogy a bab nem hús. Egy teljesen nullás hét után, és talán még mindig legyengülve mit akarok én itt magamtól. Azért mentem. Visszafogott tempóban mentem (5:05) legalábbis én annak éreztem és folyamatosan előzgettem szolidan. Lejtett az első három kanyar majd a negyedik előtt emelkedő van. Ez a beszéd mondom magamban. Mit lehet ilyenkor csinálni, hogy könnyebb legyen? Lószolni fapofával. :) Úgy is lett. Picit odarámoltam és máris gyorsan kúsztam felfelé előzgetve az embereket. Majd lejtmenetben kiraktam üresbe oszt had gurujjon, had előzzenek. Utolsó visszafordító megint emelkedik. Gyere papához! Megint megnyomtam a piros gombot.  Na azért ennyire kemény nem voltam. 10 kili környékén elkezdtem érezni a lábaimat de mindehol. Kicsit csalódott voltam elsőre, de mondom biztos nem a cipő hibája. Rendezetlen volt a mozgásom. A jobb lábfejemet teljesen máshogy raktam mint a balt. Ólomlábakon jártam, a műszer is borzasztó dolgokat mutatott. Akárhányszor ránéztem szinte mindig 180 felett volt a fordulat. :( Nem voltam erre most felkészülve. Pedig csak egy húszast akartam menni és már a felénél gondok vannak. :/ Azért mentem tovább egy-két alsó testet illetően dekoratív hölgy, meg lány a síkon előzgetett, ezt annyira nem bántam, még jó hogy futás közben máshol van vérbőség a testben :D Emelkedőn természetesen jött a lósz megint! A negyedik kör befejezte előtt már a lépteimet sem bírtam nyújtani annyira nehéz volt mindenem. Hiába próbáltam odefigyelni a technikára most már késő volt. Majd a célegyenesre fordító kanyarban már a depóba mentem futva az autóig. Fáztam is nem is esett jól, és úgy gondoltam, hogy ez már csak szenvedéls lesz edzésérték nélkül. Elmentem oda ahová a király is gyalog jár majd Gafmon és IronSchwarzihoz látogattam a büfénél. Kis logiszikázás az autónál én nekiálltam masszírozni meg nyújtani onnan kicsit jobb lett. Megérkezett Petyka aki beinvitált egy levezetőkörre. Kicsit gondolkodtam rajta, hogy jó lesz ez nekem, majd meggyőztem magam, hogy igen. Ez volt a nap legjobb pontja. Szolid tempót mentünk (annak ellenére hogy Peti nem ezt mondta) végig dumáztuk a karikát, integettünk a nem létező tömegnek. Peti aztán próbált heccelni pici iramváltásokkal, de igyekeztem lereagálni amit sikerült is majd egymásra nézés sanda mosolygás :) Aztán az utolsó kanyar előtt ami emelkedik elkezdte szaporázni a léptét, tempót váltott, amit már annyira nem esett jól meglépni nekem is de hát azért voltam ott hogy teljesítsek. A fordító felétől megpróbáltam leszakítani ami annyira nem jött össze. Volt annyi erőm, hogy lépjek pár hosszút amivel egy 5-6méteres előnyre tettem szert aztán próbáltam tartani. Éreztem, hogy robog/robot mögöttem egyre közelebb van. Visszanéztem csekkoltam a távot és láttam, hogy ez még annyira nincs meg. A célvonalnál Ironbakáék szurkoltak mindkettőnknek, Schwarzi és Gafmon is ott volt a befutónál. Izgultam, hogy rámgyorsít aztán jobbról megelőz de végül sikerült megtartani a pici előnyt a célig. Ekkor nyugodtam meg csak. Ezzel nagyon feldobtuk a végét szerintem mindkettőnk számára. Rafkós volt jól kihajtotta belőlem az utolsókat is egy egyszerű mondattal. :)

Lehet, hogy már unod, de én újfent köszönöm az éllményt Peti!
Nagyon jó volt társaság szempontjából a nap. Őket innen is üdvözlöm és nagyon sok jót kívánok nekik! A technikai részén meg dolgoznom kell majd, bár eddig ez volt a leghosszabb futásom.

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr533453706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.12.11. 01:01:10

Na bakker!Ezt nem is tudtam!Mármint,hogy Neked is ez volt az eddigi leghosszabb távod.Mondjuk az is igaz azér' ,hogy ezek a 21 körüliek elég könnyűek Neked:).
Még max. 1 hétig lesz így:) aztán jöhet a 30as karika.
Minimum:).
Jól nyomtad ma!Gratulálok!

Kovács Krisztián Short' 2011.12.11. 21:13:38

@PecsiPeter: Nagyon szeretném de a rendszer még nem akarja. De ahogy mondtam hét perces tempóval is kiegyeznék csak tudnék már 40kili felett kocogni. Ilyenkor azonban megszólal egy belső hang és megkérdi, hogy minek sietek? :)

oregbaka 2011.12.14. 20:16:15

Neked nem kell 7 perces tempóval kiegyezned! Azt hagyd meg nekünk idősebbeknek:-)

Nagyon jól alakul minden. Csak így tovább.

Kovács Krisztián Short' 2011.12.15. 18:25:23

@oregbaka: Inkább távot szeretnék futni mint tempót. Csak nehezen tudom kivárni míg eljön az ideje. Sokszor kedvemet is szegi.
süti beállítások módosítása