már
27

Túl vagyok rajta, elkezdtem a húsz hetes felkészülést. A futás vissza lett véve, teret adva kerékpározásnak, és futásnak. Talán jókor is jött a
dolog mivel eléggé kezdtem nagyokat futni indokolatlanul. Magam akartam
bizonyítani, még erősebbé válni fejben. Érkezett kisebb lebetegedés is
ezért a felkészülés (ha hívhatom ennek a 20 hetes szakaszt) előtt ki tudtam
lazulni, visszavettem a sportból. Motivációm is alábbhagyott. Éppen a
megfelelő időben karoltak fel.

Újra az uszodában. Ismerős arcok, mosolygás, pár mondat, bérletváltás.
Vissza a vízbe. Arra számítottam, hogy nagyon rosszul fog menni a dolog.
Szerencsére annyira nem lett katasztrofális. Bár kihívás volt leúszni a
2km-t is. Aztán szépen belerázódtam, most már hármat is leúsztam tegnap,
igaz elszokván rányomta bélyegét a napomra. Megviselt kicsit. Ezen kell
dolgoznom, hogy olyan természetes legyen, mintha kettőt lépnék. Gondolom
ezért is van ekkora szerepe a felkészülésben. Sokan hajlamosak
elbagatellizálni talán. Ahogy én is télvíz idején. Ezért is terveztem be a
szombati meccs elé kis csobbanást. A mérkőzés alatt nem éreztem, másnap
viszont úszásnál igen hogy a dobóvállamban jókora izomláz lakozik.

Előgurítottam a Kanárit is. Edzőtermem az országút, és járulékos
szolgáltatásaik. Autók, dudálások, hideg integetések. Az elején felhúztam
magam rajtuk, még most is oda-oda szólok. Bár a minap megúsztam egy majd
három órás kanyart dudaszó nélkül. Próbálom szorosabbra fűzni a Kanári és
köztem, hiszen együtt fogjuk teljesíteni a távot ott amikor majd nagyon
kell. Technikai probléma sem tarkítja szimbiózisunkat, szóval a feltételek
adottak. Bárcsak az közutak is ennyire simák lennének.

Futásban számomra visszalépés, persze le van írva, hogy csak a tervezet
elején lesz ez így. Akad később benne 30km feletti futás. Talán egy jó
alapot sikerült télen összehordani. Izgatottan várom mire elegendő.

Igaz nincs előírva, viszont mikor olyan napok vannak, hogy kétféle edzés
van, akkor próbálom őket egymásra építeni. (csak sikerült idegen szó nélkül
leírnom) Hogy ennek az elején mekkora jelentősége van nem tudom viszont
remélem, hogy sok. Ha valaki ezzel kapcsolatban tud, reális infót kérem,
írja meg.

Páran állítják, most a jobb idő beálltával, hogy a lábaim jelentős
változáson mentek keresztül. Örülök, mert olyan helyeken is érzem ahol nem
is tudtam, hogy van izom.
Illetve a számok is mutatnak annyit, hogy amióta vissza lettek véve az
adagok, jobb lett a tempó. Ez logikus lenne, de a pulzus is csökkent. Ma
nagyon meglepő értékek voltak az órán. A kerékpár nem mérvadó, mert lassú
tempó volt, futásban viszont érzem, hogy nem pörög annyit ott bent a jobb
tempónál. Nagyon nehezen ismerem fel a fejlődés jeleit, így minden ilyenbe
próbálok kapaszkodni. Különben is ha megfelelő dolgokkal mágnesezem magam,
az rengeteget számíthat.

Rövid lett.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr874344653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása