aug
12

2in1

| Szerző: Kovács Krisztián Short' | 9:53 pm

Tegnapi inaktivitás eredménye lett egy triatlon versenybringa. www.flickr.com/photos/39220010@N07/sets/72157627286596217/ Nem értek annyira hozzá még most sem, de egy ismerősöm ajánlotta egész jó áron. Tegnap sajnos nem volt alkalmam már kipróbálni mert mire hazahoztuk besötétedett, azonban ma munka után a kulacstartó és óra felszerelése után lementem vele Sződligetre nagyszüleimhez. Mit ne mondjak teljesen más mint egy MTB. 30-as átlagot kényelmesen lehet hozni azonban az elhelyezkedést még szokni kell amíg könyöklő nélkül tanulom a gépet. Mindenesetre nagyon tetszik-már csak a színe miatt is- remélem idén még meg lesz vele legalább 500km.

Szóval a mai napon sem tudhattam magam mögött sok kilométert volt ez a 20-as meg este futottam egy laza 6km-t a ligetben, viszont ezt úgy hogy kerékpárral sprinteltem le majd leszálltam róla és egyből futás.. Hát ez érdekes volt mivel az első 800m-en a vádlimat nagyon éreztem hogy dolgozik, aztán normalizálódni látszott a helyzet és úgy is maradt egészen a végéig. Nem akartam nagyon hajszolni magam, hiszen holnapra terveztem valami kisebb megmozdulást a Velencei-tónál. A mai futás eredménye: 6km 0:32:34 avgHR=159 maxHR=168 540kcal és 0.3g zsír.. :)

Holnap reggel korán indulás, hogy legyen idő az aznapi mókára, unokatesómékat felveszem a nyugainál majd tovább délnyugatnak. Majd valamikor délutáni órákban visszaérés Vácra ahol vár rám egy hosszú úszóedzés Attilával aki kérte, hogy holnap menjünk úszni. Persze hogy nem probléma... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr293149863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása