aug
10

A mai nap térdfájással keltem, hiába kentem be este a megfelelő krémmel. A bal lábam teljesen rendben volt a jobb viszont rakoncátlankodott. Kétszer kentem be a napi rutin (én így hívom a munkát) során. Délutánra javult a helyzet. Körbenéztem kerékpárfronton és egy ismerősnek hála jövő héten már meg lehet a szerkezet ha Isten is úgy akarja. Gondolkodtam a mai kerékpáron de annyira szeles idő volt, és Atti inkább futni akart, ezért engedtem a nyomásnak. :) Este 6-ra ért hozzám és mentünk a ligetbe futni. Cél a 10km elérése volt és lehetőleg nem két óra alatt. Vittem a pulzusmérőt, hogy élesben tudjam tesztelni illetve vettem egy futócipőt ami szintén most debütált. Nagyon kényelmes volt és remekül szellőzött, nagyon meg vagyok elégedve vele, pláne, hogy milyen kedvező áron jutottam hozzá.

Szóval lefutottam 10,4km-t 0:54:09 alatt avgHR=160, a legmagasabb 175 volt. Teljes kalóriafogyasztásnak 916-ot mutatott és 2g zsírt vesztettem. Fogalmam sincs ezek az adatok mennyire pontosak illetve, hogy mit jelentenek de majd utánanézek, lehet még ma.

Ami megdöbbentett teljesen ma az a testsúlyom. Nagyon régóta, mondhatni középiskola második óta 74kg volt a súlyom mindig. Délben 71-et mutatott a mérleg, most este evés előtt meg a következő eredmény fogadott:

 

 

 

 

 

 

 

Holnap kinézőben van egy kis úszás, ha a térdeim is úgy gondolják, de semmiképp sem megyek 2km fölé. Összességében sem akarok négynél többet. Pihenni kell a Velencei-tóra. Viszem a montit, meg a futócipőt és picit vegyítem a dolgokat. Jó móka lesz remélem.

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr183144477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása