sze
4

Ez most nem triatlon beszámoló lesz. Van nekem ez a 2004 óta tartó szerelem a baseball. Tegnap pedig ráfordultunk a csapattal a rájátszás körének első meccsére. Az érdi csapatot kaptuk, ám nem azzal a felállással álltak ki amivel eddig találkozhattunk. Szerintem 25%-ban sem fedte a két csapat egymást. Nem is ez a lényeg. Sajnos pont elegen, csak 9-en voltunk, ezért nem szabadott sérülést beszedni. Nekem azonban rögtön az elejénél sikerült egy home-ra hazadobott skulót térddel hárítani persze, hogy nem vettem fel a sípcsontvédőt, pedig Kismikeval még beszéltük is. Meg is lett a böjtje. Minden védekezős inning megkezdésénél éreztem is nagyon, hogy "másképp esik jól". :)
Az elején ellépett az Érd pár ponttal majd sikerült visszahoznunk őket és végig fej-fej mellett haladtunk. Utolsó inninget mi kezdtük támadással ekkor 10-10 volt az állás ütősorrend közepe jött, bases loaded Sityu pedig pörkölt egy basehitet, végül 4 pont előnnyel fordultunk az inning aljára. Sikerült a kijutott két futót az Érdnek is lehoznia, sajnos nem volt jó részemről annyira a game call általában amiben annyira bíztam pitchekben azokat ütötték el, azonban a csavartakat Pimpa nagyon jól adagolta. Az ellenfél operált egy pinch runerrel, majd eljutottunk ahhoz a szituhoz, hogy még 14-13 ide, futó 2,3 Inter jön ütni akinek jól ment egész meccsen. Nem emlékszem hogy mit kértem Pimpától talán csavi lehetett. Amikor indította a mozgást akkor láttam, hogy az ellenfél indul hármasról homestealt csinálni, jön a bogyó Inter alányesett és kurva nagy gyertyát ütött a home fölé. Elsőre úgy láttam, hogy kimegy ez is mint mindegyik ami ilyen volt egész meccsen ezért annyira nem is mozogtam rá majd láttam , hogy annyira nem hullik ki esik lefelé, aztán sikerült a kesztyűvel elkapni és 3 OUT. Mire felnéztem a pálya fel Pimpa már jött ugrott a nyakamba aztán Kismike is. Igazi WS win effect :))) -Hozzáteszem, hogy egy pont az előző inningben nagyon rajtam szárad mivel passed ball volt így ezt kurvára muszáj volt megfogni. Pacsi-pacsi mindenkivel örültünk, hogy nem tettük nehézzé a következő hétvégét. Elég egyet nyerni nem kell majd kettőt. Mindenkinek nagy elismerés a csapatból, megküzdöttünk szó szerint a győzelemért, nagyon izgalmas meccs volt. Nagyon nagy élmény ilyen mérkőzéseket átélni, de csak így, hogy mi húzzuk be a W-t.

Én támadásban nem sokat tudtam nyújtani, volt két SF,2K,FC,BB vagy valami ilyesmi. Védekezésben sem voltam annyira acélos, többen lopkodtak, összesen 2CS volt 1PB meg az a game winning catch. Olyan 5/10-et tudnék adni, többet semmiképp. -Bár nem is nagyon catcheltem bő egy hónapja szóval a kidobásokat is kalibrálni kellett. Mikor az Érdi catchert kiszedtem kettesen akkor intett lefelé, hogy jó volt -jó viszonyban vagyunk egyébként- ment le a kispad felé és mondta a többieknek, hogy: -Várható volt hogy ráérez.

Összességében nagyon jó meccs volt nekem erősen TOP3-ban benne van. Kár, hogy ezt a sérülést most ki kell feküdni, így csúszik dobogókő biciklivel. :/

Itt a GWball:


 

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr273201552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.04. 17:16:58

Vattafak:):):)
Egy kukkot se értek az egészből de tetszik:)
Gyógyulj meg és Dobogókőt lenyomjuk hétközben.A hegy megvár.
Edzeni okosban kell.
Nekem is ezért megy nehezen:)

Kovács Krisztián Short' 2011.09.05. 14:45:21

@PecsiPeter: Örülök, ha így is tetszik :)
Hát ez az! Okosban edzeni nehéz. Szerda magasságában már remélem jobban leszek. Köszi

Fucu 2011.09.05. 17:56:23

Clutch, Pudge így köll ezt csinálni srác :) Gratulálok,

Gyógyulj meg gyorsan és tényleg csak okosan. Tudom, hogy nem megy és mindent egyszerre, de hidd el itt érvényes a lassan járj tovább érsz elmélet. :)

Kovács Krisztián Short' 2011.09.05. 19:12:50

@Fucu: Köszi. Jó lecke ez most nekem, hogy mennyire is oda kell figyelni minden kis reakcióra. Pláne, hogy a láb az ami nagyon nem játék. Azt hittem keményebb vagyok ennél, de hát a lófaszt. :)
Innentől viszont tényleg szigorúan fogom venni..
süti beállítások módosítása