nov
21

A mai napi kötelező után terveztem, hogy elugrok gyorsan a sportorvosomhoz a térdeimmel kapcsolatban. Bejelentkeztem előre, csücskösen de belefértem a mai napba. Odaértem fél háromra és nem is kellett három percnél többet várnom. Belépvén közöltem a nyűgömet, nevezetesen, hogy augusztus óta triathlonozom, és futásomat megkeserítik picit a térdeim. Pláne, hogy azt érzem, hogy ki*aszottul mennék de mindig leintenek fekete zászlóval. Gyulladás, húzódás, részleges szakadás vagy mi a fene van velem?
Elsőként össze kellet zárnom a lábaimat és kihúzni magam. Majd azonnal közölte, hogy itt bizony ortopéd jellegű probléma van. A két lábam kicsit befelé néz. Messze van az X-től de nem is neutrális. Aztán következőnem megkérte, hogy emeljem el az egyik lábamat a földtől. Ekkor kiderült az is hogy már-már lúdtalpas közeli állapotban vagyok. Ezen mondjuk nem csodálkozom hisz naponta majd 1-1 kilós cipőben rohangálok elég sokat. Egyszer lemértük haverral és 10km környékére jött ki. A bal lábfejemen is érzem, hogy nem esik jól nekem ez a dolog. Nem is hordom már az utóbbi 8-10 napban a melós cipőt. Szóval ikszláb, lúdtalp diagnózis majd fel kellett feküdni az asztalra ahol megnyomkodta a térdemet, mondtam hol szokott fájni. Most viszont semmi baja nem volt helyrejött egy szűkebb időtartamú alvástól és egy-két krémtől. Ebből kifolyólag nincs semmilyen gyulladás vagy húzódás.

Véleménye szerint a befelé dőlő térdek futás közben a térdemben lévő külső csontok közti távot megrövidítik és ezért nagyobb erő hat rájuk jobban összetorlódnak ami fájdalmat okoz. Nagyon úgy tűnt mint aki ért hozzá szóval én hiszek Neki. Szóval megoldásnak új cipő beszerzését javasolta, mondott is két boltot a spurit és a sauconyt. Már csak a szükséges credit hiányzik és megyek is.

Előrelépés volt a mai nap, bízom benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr583401824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gafmon 2011.11.22. 10:23:34

Szia! El kell keserítselek: én is olvasom a blogodat:) Gratulálok az eddigeiekhez sok sikert kívánok a továbbiakhoz! Új háttér, új színek! :)
Már régóta nyilvánvaló, hogy benned van az "X" :)

Kovács Krisztián Short' 2011.11.22. 21:42:36

@gafmon: Köszi, jól esett. :)
Én is hasonlókat kívánok. A színeknek hatalmas jelentőségük van, de nem ez a legjobb hely hogy kifejtsem. :) Ha nincs is így akkor is erőt adtál az utolsó mondatoddal.. ;)
süti beállítások módosítása