nov
13

... kérdezte ma tőlem az öltözőben egy 70év feletti bácsi, amíg öltöztem és készültem a mai napi 8 akarom mondani 5kilire. Azt tanították még, hogy legjobb taktika kérdésre kérdéssel felelni így gondoltam alkalmazom. Ennyire látszik - kérdem én csodálkozva. Feleli Ő: - Nincs úszóalkatod és a futáshoz se az igazi, mégis látni, hogy mindet csinálod a kerékpár meg jól áll. Ezért gondoltam. Helyeslek, hogy igen de csak augusztus óta próbálom csinálni. Aztán elbeszélgettünk egy 4-5percet amíg öltöztünk, mondjuk inkább engedtem had beszéljen, én csak hallgattam, próbáltam jegyezni amit mond. Kiderült, hogy régebben a váci evezősöknek volt az edzője, most már nyugdíjas. Kielemezte gyorsan a triathlont oda-vissza aztán adott egy két tippet az úszáshoz.  Majd minden jót kívántunk egymásnak és én mentem úszni.

Peti már fent volt szelte a vízet. Gyorsan beugrottam én is nekivágni a mai távnak. Elsődleges cél az volt, hogy az eddigi 4,1-et túllépjem. Szerettem volna 8-at úszni de ez ma elmaradt. Nem is baj így utólag mert így is érzem a vállamat nagyon keményen és csak sima 5kilit úsztam. Az IM táv egészen jól eltelt azonban utána elkezdtem fáradni meg a vállaimban a jóleső izomláz érzése volt. Így 5km után kiszállós volt a dolog. Nagyon csábított a víz vissza még egy kilire de nem mentem végül. Tegnapi közel 4km után több mint jóleső volt ez is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr953374638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása