okt
7

Peti és Tibivel a szigeten.

Második félmaratoni távom. Mikor kiértünk két kört terveztem mert nem éreztem a podert. Meg is elégedtem volna 10kilivel bőven. Aztán térdek rendben voltak, próbálgattam ilyen-olyan technikát is, még keresem nagyon melyik a jó. Kicsit megálltam 10km után nyújtani, nem lehetett egy perc sem, aztán gyerünk tovább. Jól ment a harmadik kanyar, jöttek az igazi erőt adó zenék a fülemre, majd negyedik körre fordulva felvettem a szorítót és mentem. Ez itt már kicsit nehezebb volt, de tudtam, hogy ez még nagy táv nekem, de 2órán belül akartam futni mindenképp. Két kilométerrel a vége előtt meg kellett állnom, jeleztek a térdek, hogy sok lesz ez gyerek, szót is fogadtam majd kis gyloglás után megpróbáltam tolni neki tovább. Első pár lépésnél nem éreztem jól, aztán próbáltam sarokemeléssel futni, na akkor rendben volt már minden. Majd végig kocogás a távon, a célban meg klikk 1:58:valamennyi. Aztán láttam hogy nem állítottam le az órát valamit elnyomtam így lett 1:59 a hivatalos :)

Most másnap mikor ezt írom fáj a térem, de nem vészes. Hétfőre rendben lesz, talán kedden már futni is lehet majd. De élménnyel gazdagodtam szóval megérte. :)

Ja és persze hogy akkor kezdtek jönni a szar dolgok mikor eltűnt a NAPFÉNY..

  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr133284455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása