sze
29

A múlt hét futással kezdődött illetve előtte egy kis szakmai konferenciával. Akkor még nem tudtam miért fáj a térdem most már viszont sejtésem legalább van.

Sima 5km a ligetben ezt követte egy kis emelkedőre való felfutás párszor. A térdeim teljesen rendben voltak, az emelkedő viszont picit odarámolt nekik. Másnap is éreztem az izomláz mellett. Majd két nap nagyon minimál bicikli 60km összesen, meg ugye délelőtt kis mezőgazdasági munka délután meg a hivatalos. Szóval túl sok esélyem nem volt semmire viszont legalább tudott a szervezetem pihenni. Kellett is.

Szombaton a baseball dönjtő első meccse, erősen hagyjuk kategória volt kicsit kedvem is szegte, próbálok a most hétvégére felpörögni de nem nagyon megy, sajnos.

Másnap Petivel Margitszigetre be biciklivel, ott kis nézelődés gyök2-vel majd vissza haza.

Hétfő nőnap volt (nincs edzés) kedden viszont a Margit-szigeten futottunk. Mindazon túl, hogy hatalmas élmény volt a lemenő napfényben futni jobbnál jobb csajok között, tanultam is pár dolgot. A rekortánon futottam végig, bevált ez is. Frissítőt nem vittem gondoltam majd minden körben megállok az egyik kútnál és ott megoldom a dolgot.
Kiértünk kis bemelegítés, nyújtás ami ilyenkor kell aztán elindultunk. Petit még mindig hátráltatta a dereka, azonban nagyon kemény srác, hatalmas szíve van ahogy vitte előre. Tényleg egy gép. Ez ügyben csak akkor bizonytalanít el mikor eszik vagy iszik :) Negyed kör után leváltam megpróbáltam gyorsabban haladni, hogy beosszam a tervezett két körre az erőmet. Térdek rendben voltak első körnél látom az eredményt: 27:25. Ha jól emlékszem 5km-en ennél csak rosszabbakat futottam szóval legyen ez egyelőre egyéni legjobb. Második kör kezdődik semmi probléma nincs nem érzem, hogy fáradnék és tudok haladni a tempóban is. Ez a kör is 27:30 körülire sikerült. Mosolyogtam hogy húdejó. Úgy lettek ilyenek hogy frissíteni megálltam mindig az lehetett egy olyan 20-25mp, aztán kicsit haladósabban próbáltam lefaragni a hátrányt. Volt hogy sprintet vágtam bele, volt, hogy csak pici iramot váltottam fölfelé. Míg róttam a második kanyart addig Peti összetalálkozott Öregbakával és elindultak visszafelé, hogy bevárnak. Össze is jött, a Hajós Alfrédig nyomtuk együtt, ekkor laza tempóban és éreztem, hogy jeleznek a térdeim. Ekkorra már gyanakodtam, hogy mi lehet az oka hiszen baseballban guggolok több órát és ott semmi és pár killer után meg ezt nem bírná? Nanemá! Mondtam Nekik az uszodánál, hogy mennem kell kipróbálom, hogy milyen a lábam ha felgyorsítok. A sziget másik felénél a közepéig el is múlt a fájdalom csak a harmadik kör végén jelentkezett picit mikor nyújtottam. Nem is annyira jelentkezett mint inkább emlékeztetett.
Arra gondolok, hogy amikor lassabb iramban haladok máshogy kapja a terhelést a térd mivel a technikám közel sem olyan és ezt futás közben is észrevettem már. Nem úgy gördítek és nem emelem egyáltalán a sarkamat, kicsit olyan mintha totyognék :/ Elég tré. Szóval kicsit nagyobb tempóval kell haladni mert akkor úgy látszik jobban rendben van a technika. Erre megpróbálok majd egy kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni a közeljövőben, hogy valaki figyelje meg a technikámat és mondja el mi az amiken javítanom kell. Magyarra lefordítva meg kell tanulni futni rendesen. Hülyén hangzik de így van.
Öregbakával sikerült váltani pár szót, buzdított amit mondott, meg hát jó volt két IM között mozogni. Majd a kis 15,9km-es fitness után kaja a BK-ben. Nem szoktam kajálni sportolás után csak 3-4óra elteltével, viszont az első burger jól esett azonban a második már sok volt. Nem is esett annyira jól pedig finom volt tényleg. Nekem nem kell kaja CSAK FOLYADÉK MEG NAPFÉNY. Mint valami kibaszott virág :)
A rehab is egész jól alakult. Estére fájta lábam, izomfáradtság meg kis ízület. Feketenadálytő meg hosszúnadrágban alvás azonban csodát tett. Próbáltam minél többet aludni sajnos 8 óra nem lett meg de sokkal jobb lett reggelre. Tegnap  este is ugyanez csak napközben felraktam a szorítót, gondolom így nem használom annyira az ízületeimet és tud regenerálódni picivel jobban napközben is. Be is jött most már egész jó. Mentem volna futni ma is, de tényleg nem szabad ezt ész nélkül nyomatni. Két hét pihenőt megszavaznék magamnak.  És inkább most kéne megtartani mint áprilisban. Azonban nem vagyok benne biztos hogy megtudom ezt csinálni. Majd lazábban veretem neki. :)

Holnap egy laza rugby feltöltődésnek is jó lesz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr673265496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása