aug
16

Egy nappal a Velencei tóúszás után reggel lementem megismételni tesómmal a távot. 2km laza úszás lett belőle cirka 55perc alatt majd kis pihenővel kerékre pattantam és elkezdtem az utat szépséges fővárosunk felé. Tegnapi kalamajkából okulván a kerékpárúton kezdtem meg az utamat, és tettem is meg egészen Újpestig ameddig is tartott az út. A minőség elég gyatra volt, valahogy nem jön be az országúti biciklivel a mozaikos út, vagy viacoloros vagy legyen bármi a neve. Az meg hogy mindenkinek ott kell közlekedni azt sem nagyon értem.... A lényeg hogy 75km lett belőle ámde el is fáradtam benne rendesen. Éreztem még az előző napot is. A bicikli nagyon jól ment nagyon tetszik még mindig. Váltóját szokni kell még mindig, viszont mindenemet feltörte annak ellenére hogy szivacsos nadrággal mentem. Seggem, tenyerem egyaránt. Mit sem vont le az élvezeti értékéből. Csütörtökre már 90km-t tervezek. Aztán majd mehet száz fölé is, addig kell amíg jó idő van mert szerintem nekem a spinning nagyon nem fog tetszeni :/

Hétfőn, azaz tegnap eléggé éreztem a combomban, hogy a kerekezéstől elszoktam. Úszni nem nagyon akartam menni mivel előző két nap már voltam és szerdán oda is kell mennem Attival. Lett belőle futás ámde más távon. Lakástól egészen a város határáig mentem -szerintem el is hagytam- majd vissza. Kiszámolva 9km lett az út a kerékpárutat is bevonva. További izomláz lett az eredménye ma reggelre. Plusz erre még jön egy kis megfázás (szerintem a tóban szedtem össze) aminek nagyon nem örülök, hiszen... no majd később. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://shortstop.blog.hu/api/trackback/id/tr143158264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása